ADVENTURE TOURING

2021-es Pan America™ 1250

A Pan America™ 1250 egy minden akadályt leküzdő kétkerekű, amely felfedezésre és kalandozásra termett.

Tudj meg többet

Foglald le magadnak még ma!

A Harley-Davidson Pan America™ 1250 motor 2021 júniusától lesz kapható – csapj le rá az elsők között!

Tartalék most

Vadonatúj Revolution® Max hajtáslánc

Elérkezett a legendás V-Twin motorblokk évszázados történetének új fejezete. A Revolution® Max egy több mint 145 lóerős, folyadékhűtéses hajtáslánc része, amelynek bőséges nyomatékát és kiugró teljesítménygörbéjét gondos finomhangolással tettük maximálisan kezelhetővé.

Egyedi megjelenés

A H-D tervező- és mérnöki csapatainak szeme előtt egy olyan motor megalkotása lebegett, amelyet a maximális célszerűség mellett átjár az ikonikus amerikai off-road gépek szelleme. A szinte egy kaptafára készülő motorok között a Pan America olyan kemény és őszinte színfoltot jelent, amelyben a forma a funkcióból táplálkozik, és az összhatás a Harley-Davidson egyediségét tükrözi.

Terepálló Kilométerfaló

A H-D túramotoros hagyománya által ihletett Pan America™ motort úgy terveztük, hogy magas sebesség mellett és még poggyász- és súlyhatára közelében is nagyszerűen kezelhető maradjon. Kifinomult, mindenre képes és intuitív – a Pan America™ összeszedett és magabiztos marad, bármilyen keményen is nyomod neki a gázt.

Kétfunkciós hajtáslánc

A Revolution® Max 1250 a motorkerékpár vázszerkezetének szerves része, így nincs szükség hagyományos értelemben vett tartóvázra, ez pedig jelentősen csökkenti az összsúlyt, amitől az egész gép feszesebben kezelhető. Az alacsony tömegközéppontnak és a szupermerev vázszerkezetnek köszönhetően a teljesítményt testközelből érezheted.

H-D®/Michelin® Scorcher

A 19 colos első és 17 colos hátsó öntött alumínium keréken nyugvó gumikat a Michelinnel együttműködve fejlesztettük ki, kifejezetten az Adventure Touring motorozás során az országúton és a terepen tapasztalt kihívásokra reagálva. Az optimális teljesítmény eléréséhez a Michelin a belső felépítéstől a külső profilig és mintázatig minden jellemzőt kielemzett.

Válassz Motorozási Módot!

Egyetlen kapcsoló megmozdításával válthatsz az 5 előre programozott motorozási mód (Sport, Országút, Eső, Terep és Terep plusz) között, de akár saját módot is létrehozhatsz – vagyis finomhangolhatod a motorod viselkedését a teljesítményleadás, a motorfék, a kanyarodást könnyítő blokkolásgátló rendszer (C-ABS) és a kanyarodást könnyítő kipörgésgátló rendszer (C-TCS) beállításainak megadásával.

2021-es Pan America™ 2021 Special

A Special nem csak jól hangzó név: az 1250 Special a kategória csúcskategóriás kalandmotorjaival kel versenyre, és tele van prémium jellemzőkkel.

Tudj meg többet

Foglald le magadnak még ma!

A Harley-Davidson Pan America™ 1250 Special motor 2021 júniusától lesz kapható – csapj le rá az elsők között!

Tartalék most

Exkluzív Jellemzők

A Special nem csak jól hangzó név: az 1250 Special a kategória csúcskategóriás kalandmotorjaival kel versenyre, és tele van prémium jellemzőkkel.

  • Félaktív első és hátsó felfüggesztés járműterhelés-vezérléssel
  • Guminyomás-figyelő rendszer
  • Középső oldaltámasz
  • Többállású hátsófékpedál
  • Védőrács Alumínium motorvédő lemez
  • Jellegzetes Daymaker® adaptív fényszóró
  • Kézvédő légterelők
  • Fűtött fogantyúk Kormány-lengéscsillapító
  • Gyárilag beszerelt opció: Adaptív magasságú felfüggesztés
  • Gyárilag beszerelt opció: Fekete, fűzött küllős kerekek tömlő nélküli gumikkal

Adaptív magasságú felfüggesztés

Az Adaptív magasságú felfüggesztés a Pan America 1250 Special modellel mutatkozik be. A gyárilag beépített adaptív magasságú felfüggesztésnek köszönhetően páratlanul magabiztosan érezheted magad a nyeregben – akár éppen leereszkedik az ülés a megálláskor, akár éppen száguldasz, és a rendszer optimális felfüggesztési magasságot állít be számodra az előfeszítés módosításával, miközben a súly áthelyeződését is folyamatosan figyeli.

Kerekek rozsdamentesacél küllőkkel

A gyári opcióként elérhető rozsdamentes acél küllők a gumiabroncs peremén kívül vannak átvezetve az alumíniumkeréken. Ez a kialakítás lehetővé teszi a tömlő nélküli gumiabroncsok használatát, így megtakarítható a tömlő súlya, továbbá a küllők javítására a terepen is lehetőség van. A kilazult vagy eltört küllőket anélkül lehet javítani és cserélni, hogy ehhez le kellene szerelni a kereket motorról vagy a gumiabroncsot a kerékről.

Fejlett Daymaker® adaptív fényszóró

A motorkerékpár dőlésszögét elemző ABS IMU-rendszerre alapozva ez a rendszer automatikusan pluszfényt irányít azokra a területekre a kanyarban, amelyeket az ezzel a technológiával el nem látott LED-es fényszórók nem világítanának be.

Félaktív felfüggesztés

Ez a rendszer a felfüggesztés pozíciója, a motor sebessége, a függőleges gyorsulás, a dőlés szöge és mértéke, a gázkar állása, a fékrendszertől érkező jelek és a kiválasztott motorozási mód alapján fenntartja a kívánt komfortbeállítást. Minden motorozási módba öt előre programozott profil van beépítve: Sport, Országút, Eső, Off-road és Off-road plusz