A legújabb hírek

Az első igazi randi a Pan America Special-lel

Hrabina Norbert motorértékesítő kollégánk Csehországban elsőként tesztelhette a Pan America Specialt. Az átélt élmények után rögvest megosztotta velünk tapasztalatait a motorról.

OFF-ROAD

Agresszív; macsó; "izom-enduró"; mindenen átmegy; maximális adrenalint nyújt; a bekapcsolt támogató rendszerek elhitetik a laikussal, hogy profi endurós; terepgumi nélkül is meglepő stabilitást nyújt és magabiztos kezelést biztosít; tökéletes ergonómia; megbocsát minden hibát.

40b70f6b649ebea9f44443fcbb45e127_7cb646346776ea22.jpg

ON ROAD

Hihetetlen gyorsulása mellett, irgalmatlan stabil marad; meglepően jó szélvédelmet nyújt (4 fokozatban kézzel állítható szélvédő); magas tempónál is kényelmes ülés pozíció; minimális vibráció, de érezhető a V2 jegy; masszív váltási érzet; könnyen kezelhető infotainment rendszer; ergonómikus üzemmód váltás, mely meglepően más karakterekkel ruházza fel a motort.

Magas tempónál a kanyarba bele kell tolni a motort, az index kapcsoló a kelleténél távolabb van; kicsit zajos a blokk bizonyos tartományokban. 

5 VÁLASZTHATÓ ÜZEMMÓD

Rain ; Sport ; Road  : Off-Road, + 1/3 személyre-szabási lehetőség: TC, hátsó-ABS, Motor térkép állítása.

2dacdbf0a1a666e5e8f06c9a5306dd74_072f3fe87fcc08fb.jpg

ARH / no-ARH

Az adaptív ülésmagasság állítása mind terepen, mind közúton nagyon nagy segítséget tud nyújtani, aki nem olyan termetes. Nekem a ~180 cm-mel volt olyan, hogy az ARH nélküli típussal, olyan helyen álltunk meg, ahol a laza talaj miatt a standard elsüllyedt, jobban bedőlt a motor és egyedül nem tudtam egyenesbe állítani a motort.

e9870c0f4405473d7334330bb355370d_bfea994679523189.jpg

ÖSSZEGZÉS

Mind terepen, mind épített úton nagyon kiegyensúlyozott motorozást biztosít, így aki ténylegesen mind a két felhasználási módot alkalmazza, biztosan nem fog csalódni a Pan America Special-ben.

Gyere és ismerkedj meg vele Te is, nézd meg a Harley-Davidson Szalonban és PRÓBÁLD KI A TESZTNAPON!