Hrabina Norbert motorértékesítő kollégánk Csehországban elsőként tesztelhette a Pan America Specialt. Az átélt élmények után rögvest megosztotta velünk tapasztalatait a motorról.
OFF-ROAD
Agresszív; macsó; "izom-enduró"; mindenen átmegy; maximális adrenalint nyújt; a bekapcsolt támogató rendszerek elhitetik a laikussal, hogy profi endurós; terepgumi nélkül is meglepő stabilitást nyújt és magabiztos kezelést biztosít; tökéletes ergonómia; megbocsát minden hibát.
ON ROAD
Hihetetlen gyorsulása mellett, irgalmatlan stabil marad; meglepően jó szélvédelmet nyújt (4 fokozatban kézzel állítható szélvédő); magas tempónál is kényelmes ülés pozíció; minimális vibráció, de érezhető a V2 jegy; masszív váltási érzet; könnyen kezelhető infotainment rendszer; ergonómikus üzemmód váltás, mely meglepően más karakterekkel ruházza fel a motort.
Magas tempónál a kanyarba bele kell tolni a motort, az index kapcsoló a kelleténél távolabb van; kicsit zajos a blokk bizonyos tartományokban.
5 VÁLASZTHATÓ ÜZEMMÓD
Rain ; Sport ; Road : Off-Road, + 1/3 személyre-szabási lehetőség: TC, hátsó-ABS, Motor térkép állítása.
ARH / no-ARH
Az adaptív ülésmagasság állítása mind terepen, mind közúton nagyon nagy segítséget tud nyújtani, aki nem olyan termetes. Nekem a ~180 cm-mel volt olyan, hogy az ARH nélküli típussal, olyan helyen álltunk meg, ahol a laza talaj miatt a standard elsüllyedt, jobban bedőlt a motor és egyedül nem tudtam egyenesbe állítani a motort.
ÖSSZEGZÉS
Mind terepen, mind épített úton nagyon kiegyensúlyozott motorozást biztosít, így aki ténylegesen mind a két felhasználási módot alkalmazza, biztosan nem fog csalódni a Pan America Special-ben.
Gyere és ismerkedj meg vele Te is, nézd meg a Harley-Davidson Szalonban és PRÓBÁLD KI A TESZTNAPON!